Friday, April 15, 2011

Little Thing I Love : 五月天

Good song always comes with great lyric. The little thing I love is enjoy the song with great lyric. I could cry on a song because of the lyric and of course the arrangement of the song which creates a picture in my mind while I'm listening to the song. And think.


逆风的方向,更适合飞翔。
我不怕千万人阻挡,只怕自己投降。
~倔强

再不去闯,梦想永远只会是一个梦想。
~放肆


得到容易,拥有太多,难就难在放手。 

在那之前,在那之前,我要尽情享受。

~能不能,不要说 


勾勾手,盖手印,这一刻,有约定。 

那爱情,变美丽,因为我开始相信。 
~相信



就算是这个世界,把我抛弃,而至少快乐伤心我自己决定。 

所以我说,就让他去,我知道潮落之后一定有潮起,有什麼了不起。

~人生海海


谁愿意和我一起写一个传说, 

就算谁能消灭了我,却夺不走我们做梦的自由。
~摩托车日记



有没有那麽一个世界永远不天黑,星星太阳万物都听我的指挥,
月亮不忙着圆缺 春天不走远,
树梢紧紧拥抱着树叶有谁能听见。
~如烟
很想再一次,在空中用力挥动高举的'5'。
Little thing I love. Mayday. ;)
Have an amazing Friday!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails